Project Description

Loading...

 Eun-Me Ahn (KR): Dancing Grandmothers

Moderní korejská velkoměsta i rozlehlý farmářský venkov, tudy vedly cesty Eun-Me Ahn s několika tanečníky a kamerami. Dokumentovali, našli obrovskou inspiraci, energii a rozhodli se jít do toho spolu. Zapomenout na čas, věk, upjatou výchovu plnou disciplíny a sebeovládání. Nenechat se svázat naopak najít v sobě svobodu projevit se, nebát se barev, květin… klidně i kýče. Je jedno, jestli je vám 6, 60 nebo 90, pusťte si svou oblíbenou hudbu a začněte tančit! Řeč těla umí více než slova, je v ní celá vaše historie, zkušenost, tradice a přítomnost. Nelze odolat pozvání k tanci s korejskými babičkami i umělci, je to extáze.

Inscenace bude uvedena v sobotu, 23. června od 17:00 hodin v akci „Family Friendly“, která vás vyzývá: vezměte děti a prarodiče spolu do divadla! Pro děti (4 – 15 let) a seniory vstupné jen 100,- Kč!  Podruhé lze vidět Dancing Grandmothers 24. června od 20:00 hodin ve Foru Karlín.

Upozorňujeme, že představení obsahuje stroboskopy!

Koupit vstupenku

Tvůrčí tým

Choreografie a umělecké vedení: Eun-Me Ahn
Hudba: Young-Gyu Jang
Umělecká spolupráce: Chun Wooyong
Kostýmy a scénografie: Eun-Me Ahn
Scénografie: Sunny Im / Yunkwan Design
Světelný design: Jin-Young Jang
Video režie: Tae-Seok Lee
Fotografie: Jiwoong Nam, Seunghwan Kim, Sangwha Lee, Tae-Seok Lee
Videoprodukce:  Eun-Me Ahn Company
Asistent produkce: Sang Lee, Eunji Park
Účinkují: Eun-Me Ahn, Jihye Ha, Youngmin Jung, Hyekyoung Kim, Jeeyeun Kim, Kyungmin Kim, Jaeyoon Lee, Hyunwoo Nam, Sihan Park a 10 babiček z Jižní Koreje.

Další info

Délka: 90 min.
Produkce / Partnerství: Eun-Me Ahn Company s Doosan Art Center (DAC)
Koprodukce: Festival Paris Quartier d’Été
Booking: Jean-Marie Chabot / Gadja Productions

Doporučujeme

Workshop – Eun-me Ahn (KR) / 25.6., Praha

Čaj o páté s Eun-me Ahn Company v Kasárnách Karlín / 22.6.

Cooking workshop s Eun-me Ahn pro veřejnost / 22.6.

Zvláštní poděkování

Napsali

Bio

Eun-me Ahn (KR)

Eun-Me Ahn prošla tradiční korejskou výchovou, ale brzy vedle šamanských tradic objevila i svět Isadory Duncan a „západního“ tance. Odhodlala se pokračovat ve studiu v New Yorku a zůstala tam několik let. Byla si velmi blízká s Pinou Bausch, která ji od počátku milénia často zvala do Wuppertalu. V Koreji stála v čele souboru v Tegu (Daegu), kde také vytvořila slavnostní opening FIFA World Cup (2002). O pět let později už začala jezdit po světě s dílem Princess Bari, aby se v roce 2011 proslavila právě Tančícími babičkami, nejslavnějším dílem trilogie, v níž se pak věnovala také teenagerům a zralým mužům v současné Jižní Koreji.

Galerie